Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лозовий, С. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-02-02T11:35:23Z | |
dc.date.available | 2022-02-02T11:35:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/25318 | |
dc.description | Лозовий, С. В. Проєкт легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей, відновлення розподільчого валу/комплексний проект/ : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / С. В. Лозовий ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 149 с. | en_US |
dc.description.abstract | В моїй роботі магістра, було проведено порівняння та характеристика схожих за конструкцію автомобілів, вибрано авто-прототип ЗАЗ 1103 (Славута), виконано розрахунок потужності двигуна, вантажопідйомність автомобіля, передаточні числа КПП на 5 передачах та задня. Визначено параметри двигуна автомобіля, теплові характеристики, навантаження на КШМ. Розраховані параметри руху рівномірного та нерівномірного, паливна економічність. Розрахована гальмівна система, гальмівний привід, гальмівний шлях, зроблено модернізація елементів гальмування. Після виконано процес дослідження технологій відновлення шарніра рівних кутових швидкостей за з дефектами, у відповідності до завдання. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі спеціальні програми як: “Mathcad”, “Компас 3D”, “Paint”. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | автомобіль | en_US |
dc.subject | габаритні розміри | en_US |
dc.subject | автомобіль-прототип | en_US |
dc.subject | двигун | en_US |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | en_US |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | en_US |
dc.subject | паливна економічність | en_US |
dc.subject | гальмівні властивості | en_US |
dc.subject | гальмівна система | en_US |
dc.subject | КРКШ | en_US |
dc.subject | точіння | en_US |
dc.subject | наплавлення | en_US |
dc.subject | зварювання | en_US |
dc.subject | шліфування | en_US |
dc.subject | car | en_US |
dc.subject | Overall dimensions | en_US |
dc.subject | prototype car | en_US |
dc.subject | engine | en_US |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | en_US |
dc.subject | thermal calculation of the engine | en_US |
dc.subject | fuel efficiency | en_US |
dc.subject | braking properties | en_US |
dc.subject | brake system | en_US |
dc.subject | КРКШ | en_US |
dc.subject | turning | en_US |
dc.subject | surfacing | en_US |
dc.subject | welding | en_US |
dc.subject | grinding | en_US |
dc.title | Проєкт легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей, відновлення розподільчого валу /комплексний проект/ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | In my master's thesis, a comparison and characterization of similar cars was made, a car prototype ZAZ 1103 (Slavuta) was selected, engine power was calculated, the car's load capacity, gear ratios in 5 gears plus rear. The parameters of the car engine, thermal characteristics, load on KShM are defined. Calculated parameters of uniform and non-uniform motion, fuel economy. The brake system, brake drive, brake path are calculated, modernization of braking elements is made. After the process of research of technologies of restoration of the hinge of equal angular velocities on with defects, according to the task is executed. Special programs such as “Mathcad”, “Compass 3D”, “Paint” were used to perform calculations and graphics. | en_US |