ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, В. В.
dc.contributor.author Борн, Т. А.
dc.date.accessioned 2022-02-03T09:48:29Z
dc.date.available 2022-02-03T09:48:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25329
dc.description Кравченко. В. В. Надання публічних послуг та оцінка їх якості : випускна кваліфікаційна робота : 281 «Публічне управління та адміністрування» / В. В. Кравченко, Т. А. Борн ; керівник роботи Г. В. Старченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 90 с. en_US
dc.description.abstract Робота присвячена визначенню сутності публічних послуг, процесу їх надання та пошукам шляхів підвищення рівня їх якості. Об’єкт дослідження – процеси управління публічними послугами. Предмет дослідження – процеси вдосконалення якості публічних послуг. Мета роботи – обґрунтування теоретичних положень, розроблення концептуа- льних засад та прикладних рекомендацій щодо управління публічними послугами та розробки заходів із підвищення рівня їх якості. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків. Робота містить рисунків – 7; кількість літературних джерел – 45; загальна кі- лькість сторінок – 90. У першому розділі розглядаються економічна сутність та особливості послуг як товару, правові засади надання публічних послуг в Україні, поняття та сутність публічних послуг . Другий розділ містить розкриття соціально-економічної сутності публічних послуг, розглядаються підходи до класифікації публічних послуг та їх класифікація, а також сфери реалізації публічних послуг. У третьому розділі освітлюються питання доцільності законодавчого врегулю- вання стандартів надання публічних послуг, впровадження критеріїв оцінки якості надання публічних послуг, впровадження системи управління якістю в сфері на- дання публічних послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject публічна сфера en_US
dc.subject публічне управління en_US
dc.subject публічність en_US
dc.subject публічна послуга en_US
dc.subject органи місцевої влади en_US
dc.subject система управління якістю en_US
dc.subject стандарт публічної послуги en_US
dc.subject public sphere en_US
dc.subject public administration en_US
dc.subject publicity en_US
dc.subject public service en_US
dc.subject local authorities en_US
dc.subject quality management system en_US
dc.subject public service standard en_US
dc.title Надання публічних послуг та оцінка їх якості en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The work is devoted to defining the essence of public services, the process of their provision and finding ways to improve their quality. The object of research - the processes of public service management. The subject of research - the processes of improving the quality of public services. The purpose of the work is to substantiate theoretical provisions, develop conceptual principles and applied recommendations for the management of public services and de- velop measures to improve their quality. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions. The work contains drawings - 7; number of literary sources - 45; total number of pages - 90. The first section considers the economic essence and features of services as a com- modity, the legal framework for the provision of public services in Ukraine, the concept and essence of public services. The second section contains the disclosure of the socio-economic essence of public services, approaches to the classification of public services and their classification, as well as the scope of public services. The third section covers the feasibility of legislative regulation of public service de- livery standards, the introduction of criteria for assessing the quality of public services, the introduction of a quality management system in the field of public services. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу