IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інноваційні чинники діяльності торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хало, В. В.
dc.date.accessioned 2022-02-09T11:29:36Z
dc.date.available 2022-02-09T11:29:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25377
dc.description Хало, В. В. Інноваційні чинники діяльності торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / В. В. Хало ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 100 с. en_US
dc.description.abstract Об'єктом дослідження є процеси формування інноваційної стратегії торгівельного підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції. Предметом дослідження теоретико-прикладні аспекти формування та реалізації інноваційної стратегії торгівельного підприємства на прикладі ТОВ «Стандарт-Плюс». Мета роботи полягає у розробці ефективних пропозицій та формування інноваційної стратегії, які спрямовані на зміцнення конкурентної позиції торгівельного підприємства «Стандарт-Плюс» на внітрішньому ринку. Актуальність теми кваліфікаційної роботи визначається тією умовою, що вибір ефективної інноваційної стратегії стає запорукою успіху подальшої господарської діяльності. Підприємство може опинитися в кризі, якщо не зуміє передбачити обставини, що змінюються, і відреагувати на них вчасно. Саме тому в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції актуальними є дослідження, які дозволяють встановити стан інноваційного потенціалу, проблеми інноваційного розвитку підприємств, а звідси – розкрити основні напрямки формування та реалізації інноваційних стратегій розвитку як для підприємства, так і для економічного розвитку країни в цілому. Практична значущість одержаних результатів полягає у встановленні тісного зв'язку між рівнем конкурентоспроможності підприємства і його адаптаційними можливостями, застосування отриманих результатів дослідження і розроблених рекомендацій в торговельній діяльності ТОВ «Стандарт-Плюс». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject інновація en_US
dc.subject інноваційні чинники en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject підприємництво en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject інноваційна стратегія підприємства en_US
dc.subject євроінтеграція en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject innovative factors en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject business en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject innovative strategy of enterprises en_US
dc.subject european integration en_US
dc.title Інноваційні чинники діяльності торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research is the processes of forming an innovative strategy of a trading company in conditions of intensifying competition and strengthening the processes of European integration. The subject of research is theoretical and applied aspects of the formation and implementation of innovative strategy of a trading company on the example of LLC "Standard-Plus". The purpose of the work is to develop effective proposals and form an innovative strategy aimed at strengthening the competitive position of the trading company "Standard-Plus" in the domestic market. The relevance of the topic of qualification work is determined by the fact that the choice of an effective innovation strategy becomes the key to success of further economic activity. An enterprise may find itself in a crisis if it fails to anticipate changing circumstances and respond to them in a timely manner. That is why in the conditions of intensification of competition and strengthening of European integration processes the researches which allow to establish a condition of innovative potential, problems of innovative development of the enterprises, and from here - to open the basic directions of formation and realization of innovative strategies of development both for the enterprise and for economic development as a whole are actual. The practical significance of the results is to establish a close relationship between the level of competitiveness of the enterprise and its adaptive capabilities, the application of the results of the study and the developed recommendations in the trading activities of LLC "Standard-Plus". en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу