Короткий опис(реферат):
У статті досліджено існуючий стан зворотного зв’язку комунікаційного процесу в системі взаємодії «уряд-громадськість». Проведено аналіз звернень громадян України до влади шляхом подання електронних петицій. Досліджено існуючі відповіді на них та впровадження підписаних петицій у практику публічного управління. Охарактеризовано системи подання електронних петицій на державному та місцевому рівнях. Проведено детальний аналіз структури поданих петицій за територіальними громадами України, а саме: загальна кількість, розподіл по громадам, кількість голосів та тематика звернень. На основі отриманих даних сформовані основні проблемні питання, які найбільше хвилюють громадян України. Визначено основні недоліки даного способу зворотного зв’язку комунікаційної взаємодії в системі «уряд- громадськість» та запропоновано шляхи їх усунення, які спрямовані на підвищення ефективності публічного управління.
Суть розробки, основні результати:
Ткаленко, Н. В. Електронні петиції як спосіб комунікаційної взаємодії в системі «уряд-громадськість» / Н. В. Ткаленко, О. В. Михайловська, Д. А. Войченко // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2017. – №10.