IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Стан та перспективи розвитку Центрів надання адміністративних послуг в контексті реформування органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Повна, С. В.
dc.contributor.author Кузьминська, Г. С.
dc.date.accessioned 2022-06-01T08:31:00Z
dc.date.available 2022-06-01T08:31:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25438
dc.description Повна, С. В. Стан та перспективи розвитку Центрів надання адміністративних послуг в контексті реформування органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування / С. В. Повна, Г. С. Кузьминська // Розумовські зустрічі. - 2021. - Вип. 8. - С. 75-88. en_US
dc.description.abstract В статті визначено особливості організації діяльності Центрів надання адміністративних послуг. Сучасні зміни діяльності Центрів надання адміністративних послуг направлені на подальше забезпечення децентралізації системи надання адміністративних послуг через більш ніж дворазове збільшення кількості таких центрів, які повинні бути у кожній громаді. Це переносить основну відповідальність за подальший розвиток Центрів надання адміністративних послуг на органи місцевого самоврядування. При дослідженні діяльності Центру надання адміністративних послуг у м.Чернігові з’ясовано, що кількість звернень за 2013-2019 рр. постійно зростає, отже такий вид організації адміністративних послуг є зручним для споживачів. Найбільшу частку послуг даного Центру за 2019 р. складає реєстрація / зняття з реєстрації місця проживання, а всього надається 221 послуга. Проаналізований досвід організації подібних Центрів у Німеччині, Нідерландах, Грузії, Латвії, Польщі. Визначено, що подальшим напрямом удосконалення діяльності Центрів надання адміністративних послуг є збільшення електронної, в тому числі мобільної складової в їх діяльності, при цьому передбачається, що організаційно повноваження перейдуть від Єдиного державного порталу адміністративних послуг до порталу «Дія». Значним удосконаленням функціонування Центру може бути розширення переліку адміністративних послуг, які можуть надаватися за прискореною схемою. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : Сіверський центр післядипломної освіти en_US
dc.relation.ispartofseries Розумовські зустрічі;Вип. 8
dc.subject Центр надання адміністративних послуг en_US
dc.subject адміністративні послуги en_US
dc.subject децентралізація en_US
dc.subject реформування органів влади en_US
dc.subject електронні послуги en_US
dc.subject Administrative Service Center en_US
dc.subject administrative services en_US
dc.subject decentralization en_US
dc.subject government reform en_US
dc.subject e-services en_US
dc.title Стан та перспективи розвитку Центрів надання адміністративних послуг в контексті реформування органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування en_US
dc.title.alternative State and prospects for development of administrative service centers in the context of government reform en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article defines the features of organizing the activities of Administrative Service Centers. Modern changes in the activities of the Administrative Service Centers are aimed at further ensuring the decentralization of the system for the provision of administrative services by more than doubling the number of such centers that should be in each community. This transfers the main responsibility for the further development of the Administrative Service Centers to local governments. When studying the activities of the Center for the providing of administrative services in Chernigov, it was found that the number of applications for 2013-2019 is constantly growing, therefore, this type of organization of administrative services is convenient for consumers. The largest share of the services of this Center in 2019 is registration / deregistration of a place of residence, and a total of 221 services are provided. The experience of organizing similar centers in Germany, the Netherlands, Georgia, Latvia, Poland is analyzed. It was determined that a further direction for improving the activities of the Centers for the provision of administrative services is to increase the electronic, including the mobile component in their activities, while it is assumed that organizational powers will be transferred from the Unified State Portal of Administrative Services to the portal “Diia”. A significant improvement in the functioning of the Center may be the expansion of the list of administrative services that can be provided on an accelerated basis. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу