dc.contributor.author |
Гнедіна, К. В.
|
|
dc.contributor.author |
Шелест, А. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-09T08:45:54Z |
|
dc.date.available |
2022-06-09T08:45:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25463 |
|
dc.description |
Hnedina, K. System of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firms / К. Hnedina, А. Shelest // Problems and prospects of economics and management. - 2021. - № 3 (27). - Р. 218-228. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article focuses on the research of the peculiarities of formation of the internal quality control system of audit
services. The approaches to the interpretation of the term "quality of audit services" are reviewed. The legal framework
that regulates the quality control of audit services is systematized. The requirements of international standards are
described and the key stages of formation of the system of internal quality control of audit services are outlined. The
necessity of defining the internal policies and procedures, formation of internal standards for ensuring the quality of
audit services is substantiated. The directions of improvement of the system of internal quality control in the audit firms of
Ukraine are determined |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (27) |
|
dc.subject |
audit |
en_US |
dc.subject |
quality of audit services |
en_US |
dc.subject |
quality control |
en_US |
dc.subject |
internal quality control system |
en_US |
dc.subject |
audit firm |
en_US |
dc.subject |
аудит |
en_US |
dc.subject |
якість аудиторських послуг |
en_US |
dc.subject |
контроль якості |
en_US |
dc.subject |
система внутрішнього контролю якості |
en_US |
dc.subject |
аудиторська фірма |
en_US |
dc.title |
System of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firms |
en_US |
dc.title.alternative |
Система внутрішнього контролю якості аудиторських послуг: особливості формування та напрями вдосконалення в аудиторських фірмах |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Стаття присвячена дослідженню особливостей формування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг. Здійснено огляд підходів до трактування поняття «якість аудиторських послуг». Визначено, що
якість аудиторських послуг досягається через систему заходів і процедур, які забезпечують задоволення потреб
клієнта аудиторської фірми шляхом дотримання аудиторами чинного законодавства, Міжнародних стандартів
аудиту, принципів професійної етики та формують довіру до результатів аудиторської перевірки. Систематизовано нормативно-правову базу, яка регулює питання контролю якості аудиторських послуг. Розглянуто вимоги
міжнародних стандартів та окреслено ключові етапи формування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг відповідно до їх вимог. Обґрунтовано необхідність визначення внутрішніх політик та процедур,
формування внутрішніх стандартів для забезпечення якості аудиторських послуг. Доведено необхідність дотримання аудитором етичних принципів та принципу незалежності під час виконання основних обов'язків. Перед початком роботи необхідно виключити факт зацікавленості аудитора у результатах перевірки та усунути загрози
незалежності, при цьому такі контрольні процедури мають бути регулярними. Для забезпечення незалежності
аудитора розроблено «Анкету для дотримання політики та процедур щодо незалежності аудиторського персоналу», яка дозволить перевірити дотримання аудитором принципу незалежності під час надання аудиторських послуг. Визначено комплекс заходів для забезпечення якості послуг вітчизняних аудиторських фірм, які сприятимуть
раціональному використанню часу та підвищення якості окремих аудиторських процедур, зростанню рівня професіоналізму персоналу, уникненню зловживань та підвищенню ефективності системи внутрішнього контролю, забезпеченню відсутності загроз порушення етичних принципів при виконанні аудиторського завдання та дотриманню аудиторами принципу незалежності. Розроблено «Пам’ятку аудитору (помічнику аудитора) про
фундаментальні етичні принципи» з метою поширення етичних принципів серед працівників аудиторської фірми,
оскільки дотримання етичних принципів має бути пріоритетом для співробітників аудиторської фірми. |
en_US |