IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

System of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firms

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Гнедіна, К. В.
dc.contributor.author Шелест, А. С.
dc.date.accessioned 2022-06-09T08:45:54Z
dc.date.available 2022-06-09T08:45:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25463
dc.description Hnedina, K. System of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firms / К. Hnedina, А. Shelest // Problems and prospects of economics and management. - 2021. - № 3 (27). - Р. 218-228. en_US
dc.description.abstract The article focuses on the research of the peculiarities of formation of the internal quality control system of audit services. The approaches to the interpretation of the term "quality of audit services" are reviewed. The legal framework that regulates the quality control of audit services is systematized. The requirements of international standards are described and the key stages of formation of the system of internal quality control of audit services are outlined. The necessity of defining the internal policies and procedures, formation of internal standards for ensuring the quality of audit services is substantiated. The directions of improvement of the system of internal quality control in the audit firms of Ukraine are determined en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (27)
dc.subject audit en_US
dc.subject quality of audit services en_US
dc.subject quality control en_US
dc.subject internal quality control system en_US
dc.subject audit firm en_US
dc.subject аудит en_US
dc.subject якість аудиторських послуг en_US
dc.subject контроль якості en_US
dc.subject система внутрішнього контролю якості en_US
dc.subject аудиторська фірма en_US
dc.title System of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firms en_US
dc.title.alternative Система внутрішнього контролю якості аудиторських послуг: особливості формування та напрями вдосконалення в аудиторських фірмах en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Стаття присвячена дослідженню особливостей формування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг. Здійснено огляд підходів до трактування поняття «якість аудиторських послуг». Визначено, що якість аудиторських послуг досягається через систему заходів і процедур, які забезпечують задоволення потреб клієнта аудиторської фірми шляхом дотримання аудиторами чинного законодавства, Міжнародних стандартів аудиту, принципів професійної етики та формують довіру до результатів аудиторської перевірки. Систематизовано нормативно-правову базу, яка регулює питання контролю якості аудиторських послуг. Розглянуто вимоги міжнародних стандартів та окреслено ключові етапи формування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг відповідно до їх вимог. Обґрунтовано необхідність визначення внутрішніх політик та процедур, формування внутрішніх стандартів для забезпечення якості аудиторських послуг. Доведено необхідність дотримання аудитором етичних принципів та принципу незалежності під час виконання основних обов'язків. Перед початком роботи необхідно виключити факт зацікавленості аудитора у результатах перевірки та усунути загрози незалежності, при цьому такі контрольні процедури мають бути регулярними. Для забезпечення незалежності аудитора розроблено «Анкету для дотримання політики та процедур щодо незалежності аудиторського персоналу», яка дозволить перевірити дотримання аудитором принципу незалежності під час надання аудиторських послуг. Визначено комплекс заходів для забезпечення якості послуг вітчизняних аудиторських фірм, які сприятимуть раціональному використанню часу та підвищення якості окремих аудиторських процедур, зростанню рівня професіоналізму персоналу, уникненню зловживань та підвищенню ефективності системи внутрішнього контролю, забезпеченню відсутності загроз порушення етичних принципів при виконанні аудиторського завдання та дотриманню аудиторами принципу незалежності. Розроблено «Пам’ятку аудитору (помічнику аудитора) про фундаментальні етичні принципи» з метою поширення етичних принципів серед працівників аудиторської фірми, оскільки дотримання етичних принципів має бути пріоритетом для співробітників аудиторської фірми. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record