dc.description.abstract |
Останні роки ми маємо світову тенденцію до подолання просторових бар’єрів за допомогою інтернету. Всесвітньовідомий психоаналітик Дж. Сулер пояснює попит на соціальні онлайн-платформи тим, що користувач має можливість знайти собі подібних, виразити себе різними способами, при цьому залишаючись анонімним в разі певної невдачі. Іншими словами – людина має змогу не полишати «зони комфорту». Опираючись на дану тенденцію, можна зробити припущення щодо популярізації сервісів з доставки. Люди все більше й більше уникають можливості зайвий раз вийти на вулицю за продуктами, а тим паче приготувати щось з купленого. В цьому немає нічого поганого, адже більшість з нас цінують свій час – і в кого є фінансова можливість, той не втратить шанс скористатися послугою, за якою, можливо, стоїть майбутнє. Однак експерти не поспішають прогнозувати подальший розвиток сфери послуг з доставки. На їх думку, пік припав на минулий 2020-й рік, коли доставка, особливо безконтактна, була інструментом стримування населення всієї планети відвідувати людні місця з метою непоширення коронавірусу. За останні декілька років на ринок України зайшли такі «світові гіганти», як Glovo та UberEats. Остання зупинила свою діяльність весною того ж року. Сьогодні українці переважно використовують українську альтернативу – Rocket (ТОВ «РОКЕТ ДЕЛІВЕРІ»). Згадані вище сервіси доставляють будь-що, тоді як українські стартапи Zakaz.ua та Liki24 спеціалізуються на певній категорії товарів (продукти із супермаркетів та ліки). Враховуючи успіх українських компаній, можна підтвердити переваги спеціалізації. |
en_US |