dc.contributor.author |
Васюта, Я. О.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T07:09:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T07:09:17Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25615 |
|
dc.description |
Васюта, Я. О. Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні / Я. О. Васюта, Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 193-195. |
en_US |
dc.description.abstract |
Цифровий маркетинг тільки вступає в еру свого активного розвитку в Україні, але ми вже можемо оцінити його значні перспективи. Саме зростаюча діджиталізації суспільства та розповсюдження Інтернету у найвіддаленіших куточках України збільшать кількість онлайн-покупців. Дотримання принципів цифрової реклами та пошук нових способів впливу на неї допоможе підвищити ефективність цифрового маркетингу. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
діджиталізація |
en_US |
dc.title |
Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |