ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васюта, Я. О.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2022-07-02T07:09:17Z
dc.date.available 2022-07-02T07:09:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25615
dc.description Васюта, Я. О. Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні / Я. О. Васюта, Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 193-195. en_US
dc.description.abstract Цифровий маркетинг тільки вступає в еру свого активного розвитку в Україні, але ми вже можемо оцінити його значні перспективи. Саме зростаюча діджиталізації суспільства та розповсюдження Інтернету у найвіддаленіших куточках України збільшать кількість онлайн-покупців. Дотримання принципів цифрової реклами та пошук нових способів впливу на неї допоможе підвищити ефективність цифрового маркетингу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject діджиталізація en_US
dc.title Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу