dc.contributor.author |
Тачкіна, В. О.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T07:41:28Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T07:41:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25617 |
|
dc.description |
Тачкіна, В. О. Growth hacking як digital складова просування / В. О. Тачкіна, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 197-199. |
en_US |
dc.description.abstract |
Growth hacking – це не тільки виявлення потенційних потреб покупців, але і просування наявного продукту шляхом використання сучасних технологій, що вимагають від маркетологів інженерних навичок і розуміння технічної сторони питання. У зв’язку з цим, називати даних фахівців маркетологами не зовсім коректно. Цілком ймовірно, що в найближчому майбутньому тренд переросте з актуальної тенденції в окрему сферу діяльності, без якої не може обійтися жодна сучасна компанія. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
Growth hacking |
en_US |
dc.subject |
digital |
en_US |
dc.subject |
бюджет |
en_US |
dc.subject |
інтернет маркетологів |
en_US |
dc.title |
Growth hacking як digital складова просування |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |