dc.contributor.author |
Халимон, В. О.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T07:53:57Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T07:53:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25618 |
|
dc.description |
Халимон, В. О. Особливості брендингу територій / В. О. Халимон, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 199-201. |
en_US |
dc.description.abstract |
Брендинг територій є надзвичайно важливим нематеріальним активом, шляхом створення індивідуального образу тієї чи іншої території, враження про місце в уяві туристів або жителів, ярлика, що асоціюватиметься з певним регіоном. Територія може мати безліч оригінальних характеристик, які важливо об’єднати в єдиний бренд. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
брендинг територій |
en_US |
dc.subject |
туристична сфера |
en_US |
dc.title |
Особливості брендингу територій |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |