ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Халимон, В. О.
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.date.accessioned 2022-07-02T07:53:57Z
dc.date.available 2022-07-02T07:53:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25618
dc.description Халимон, В. О. Особливості брендингу територій / В. О. Халимон, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 199-201. en_US
dc.description.abstract Брендинг територій є надзвичайно важливим нематеріальним активом, шляхом створення індивідуального образу тієї чи іншої території, враження про місце в уяві туристів або жителів, ярлика, що асоціюватиметься з певним регіоном. Територія може мати безліч оригінальних характеристик, які важливо об’єднати в єдиний бренд. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject брендинг територій en_US
dc.subject туристична сфера en_US
dc.title Особливості брендингу територій en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу