ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповал, М. С.
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.date.accessioned 2022-07-02T08:14:59Z
dc.date.available 2022-07-02T08:14:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25620
dc.description Шаповал, М. С. Тренди інстаграм: маркетинговий аспект / М. С. Шаповал, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 203-205. en_US
dc.description.abstract Проаналізувавши статтю, можна зробити висновок, що використання Інстаграму для розвитку свого бізнесу має низку переваг та недоліків. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject тренд en_US
dc.subject інстаграм en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Тренди інстаграм: маркетинговий аспект en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу