dc.contributor.author |
Матусевич, Е. Р.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T15:25:12Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T15:25:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25629 |
|
dc.description |
Матусевич, Е. Р. Тенденції екологічного маркетингу в 2021 році / Е. Р. Матусевич ; наук. кер. Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 220-221. |
en_US |
dc.description.abstract |
Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
екологічний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.title |
Тенденції екологічного маркетингу в 2021 році |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |