ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матусевич, Е. Р.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2022-07-02T15:25:12Z
dc.date.available 2022-07-02T15:25:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25629
dc.description Матусевич, Е. Р. Тенденції екологічного маркетингу в 2021 році / Е. Р. Матусевич ; наук. кер. Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 220-221. en_US
dc.description.abstract Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject екологічний маркетинг en_US
dc.subject реклама en_US
dc.title Тенденції екологічного маркетингу в 2021 році en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу