ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пікуль, Є. Ю.
dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2022-07-02T16:52:58Z
dc.date.available 2022-07-02T16:52:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25633
dc.description Пікуль, Є. Ю. Геомаркетинг як інструмент ефективного бізнесу / Є. Ю. Пікуль ; наук. кер. В. А. Москаленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 228-229. en_US
dc.description.abstract Геомаркетинг є, мабуть, єдиним найбільш повним і дійсно ефективним засобом будь-якого просторового аналізу розподілених на певній території бізнес-структур (мереж, різних торгових точок, філій та ін.) і факторів, що впливають на їх роботу (від щільності населення і пасажиропотоків в метро до непрямих змодельованих показників зон проживання багатого населення та ін.). Методи геомаркетингу стали застосовуватися на ринку послуг порівняно недавно. Але вже проведені картографічні дослідження надали найдокладніший аналіз досліджуваного маркетингового ринку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject геомаркетинг en_US
dc.subject бізнес en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject послуга en_US
dc.title Геомаркетинг як інструмент ефективного бізнесу en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу