ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябченко, І. С.
dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2022-07-02T17:15:13Z
dc.date.available 2022-07-02T17:15:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25636
dc.description Рябченко, І. С. Формування портрету споживача інноваційних товарів / І. С. Рябченко ; наук. кер. В. А. Москаленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 234-236. en_US
dc.description.abstract Для успішного створення інновацій, важливо ставити чіткі цілі, розуміти навіщо потрібна та чи інша інновація, та які проблеми будуть вирішені за допомогою інноваційного продукту. Тому, важливим фактором успіху будь-якого інноваційного продукту є професійна сегментація цільової аудиторії та формування портрету споживача. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject інноваційний товар en_US
dc.subject портрет споживача en_US
dc.title Формування портрету споживача інноваційних товарів en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу