dc.contributor.author |
Салай, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T17:21:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T17:21:08Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25637 |
|
dc.description |
Салай, І. В. Реклама як засіб впливу на свідомість споживачів / І. В. Салай ; наук. кер. Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 236-238. |
en_US |
dc.description.abstract |
Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного впливу реклами. Саме увага зароджує такі процеси, як сприйняття покупцем рекламної інформації і переробки її у свідомості. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
свідомість |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.title |
Реклама як засіб впливу на свідомість споживачів |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |