IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Реклама як засіб впливу на свідомість споживачів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Салай, І. В.
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.date.accessioned 2022-07-02T17:21:08Z
dc.date.available 2022-07-02T17:21:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25637
dc.description Салай, І. В. Реклама як засіб впливу на свідомість споживачів / І. В. Салай ; наук. кер. Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 236-238. en_US
dc.description.abstract Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного впливу реклами. Саме увага зароджує такі процеси, як сприйняття покупцем рекламної інформації і переробки її у свідомості. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject свідомість en_US
dc.subject споживач en_US
dc.title Реклама як засіб впливу на свідомість споживачів en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record