dc.contributor.author |
Федченко, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T17:38:06Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T17:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25640 |
|
dc.description |
Федченко, А. В. Основні детермінанти формування іміджу підприємства / А. В. Федченко ; наук. кер. С. О. Полковниченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 242-243. |
en_US |
dc.description.abstract |
Імідж є одним із найважливіших елементів конкурентоспроможності підприємства. Успіх формування іміджу підприємства залежить як від його діяльності, так і від особистості керівника. Головними умовами його формування є: позитивні результати діяльності у вигляді високоякісних товарів та надання якісних послуг; усвідомлення проблем, пов’язаних з формуванням іміджу організації; аналіз і визначення потреб споживачів; налагодження з боку підприємства стратегічних партнерських відносин з цільовими аудиторіями та постійне вдосконалення виробництва. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
детермінант |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.title |
Основні детермінанти формування іміджу підприємства |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |