ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федченко, А. В.
dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2022-07-02T17:38:06Z
dc.date.available 2022-07-02T17:38:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25640
dc.description Федченко, А. В. Основні детермінанти формування іміджу підприємства / А. В. Федченко ; наук. кер. С. О. Полковниченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 242-243. en_US
dc.description.abstract Імідж є одним із найважливіших елементів конкурентоспроможності підприємства. Успіх формування іміджу підприємства залежить як від його діяльності, так і від особистості керівника. Головними умовами його формування є: позитивні результати діяльності у вигляді високоякісних товарів та надання якісних послуг; усвідомлення проблем, пов’язаних з формуванням іміджу організації; аналіз і визначення потреб споживачів; налагодження з боку підприємства стратегічних партнерських відносин з цільовими аудиторіями та постійне вдосконалення виробництва. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject детермінант en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.title Основні детермінанти формування іміджу підприємства en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу