ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономаренко, С. І.
dc.contributor.author Новицька, О. М.
dc.date.accessioned 2022-07-09T12:06:53Z
dc.date.available 2022-07-09T12:06:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25701
dc.description Пономаренко, С. І. Стратегія розвитку підприємств в сучасних умовах / С. І. Пономаренко, О. М. Новицька // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 246-248. en_US
dc.description.abstract За постійного зростання швидкості ринкових змін уміння володіти часом є особливо актуальним. Швидкість, з якою підприємства пристосовуються до змін, модифікують свою діяльність, є значущим стратегічним конкурентним фактором, завдяки якому можна досягти переваг за багатьма стратегічно важливими показниками. Підприємства можуть одночасно здійснювати не одну, а декілька стратегій. Так, багатогалузеві компанії для одного виду товару можуть розробити стратегію глибокого проникнення на ринок (завоювання кращих позицій на даному ринку), для іншого вибрати стратегію розвитку ринку (вихід на освоєний ринок з новим продуктом) і т.д. Завдання керівництва полягає в тому, щоб при виборі стратегії всебічно врахувати конкретні умови і цілі бізнесу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.title Стратегія розвитку підприємств в сучасних умовах en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу