IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Особливості ціноутворення в інтернеті

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Фесюн, А. О.
dc.contributor.author Самійленко, Г. М.
dc.date.accessioned 2022-07-11T18:58:22Z
dc.date.available 2022-07-11T18:58:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25740
dc.description Фесюн, А. О. Особливості ціноутворення в інтернеті / А. О. Фесюн ; наук. кер. Г. М. Самійленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 411-413. en_US
dc.description.abstract Специфіка Інтернет-торгівлі визначає такі нововведення в ціноутворенні в Інтернеті: великий масив інформації про ціни; оцінка вартості незалежно від місцезнаходження покупця; поява віртуального ринку вільної конкуренції за однорідні товари через велику кількість продавців; цінова конкуренція стимулює продавців до гнучкої цінової політики; відсутність психологічних факторів впливу на покупців; зменшення витрат і, відповідно, цін на 20-30%, саме низька ціна є головною мотивацією покупки; ціноутворення без посередників; створення електронних каталогів товарів в Інтернеті, дозволяє економити на витратах порівняно з друком комерційної літератури; отримання замовлень в електронній формі, здійснення онлайн-платежів; зменшення часу, витраченого на пробний маркетинг; побудова довгострокових відносин із клієнтами; можливість виходу на міжнародні ринки з мінімальними витратами. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject ціноутворення en_US
dc.subject інтернет en_US
dc.title Особливості ціноутворення в інтернеті en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record