IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Основні різновиди та способи реaлiзaцiї мaркетингoвих стрaтегiй

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Шкіра, В. С.
dc.contributor.author Самійленко, Г. М.
dc.date.accessioned 2022-07-11T19:03:43Z
dc.date.available 2022-07-11T19:03:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25741
dc.description Шкіра, В. С. Основні різновиди та способи реaлiзaцiї мaркетингoвих стрaтегiй / В. С. Шкіра ; наук. кер. Г. М. Самійленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 413-415. en_US
dc.description.abstract На основі матеріалу, що був досліджений, можна зробити висновок, що формувати та відповідно, реалізовувати маркетингову стратегію необхідно на основі поточної ринкової ситуації, виробничих та операційних можливостей, наявних ресурсів та прогнозованого попиту на продукцію. При цьому для ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємству необхідно ставити чітко визначені стратегічні цілі та використовувати інструменти для їх досягнення, виходячи зі своїх фінансових можливостей, орієтуючись на положення на ринку та активізуючи запровадження технологічних інновацій задля випуску якісної та затребуваної продукції. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject мaркетингoва стрaтегiя en_US
dc.subject продукція en_US
dc.title Основні різновиди та способи реaлiзaцiї мaркетингoвих стрaтегiй en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record