dc.contributor.author |
Шкіра, В. С.
|
|
dc.contributor.author |
Самійленко, Г. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-11T19:03:43Z |
|
dc.date.available |
2022-07-11T19:03:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25741 |
|
dc.description |
Шкіра, В. С. Основні різновиди та способи реaлiзaцiї мaркетингoвих стрaтегiй / В. С. Шкіра ; наук. кер. Г. М. Самійленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 413-415. |
en_US |
dc.description.abstract |
На основі матеріалу, що був досліджений, можна зробити висновок, що формувати та відповідно, реалізовувати маркетингову стратегію необхідно на основі поточної ринкової ситуації, виробничих та операційних можливостей, наявних ресурсів та прогнозованого попиту на продукцію. При цьому для ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємству необхідно ставити чітко визначені стратегічні цілі та використовувати інструменти для їх досягнення, виходячи зі своїх фінансових можливостей, орієтуючись на положення на ринку та активізуючи запровадження технологічних інновацій задля випуску якісної та затребуваної продукції. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
мaркетингoва стрaтегiя |
en_US |
dc.subject |
продукція |
en_US |
dc.title |
Основні різновиди та способи реaлiзaцiї мaркетингoвих стрaтегiй |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |