dc.contributor.author |
Хоменко, К. С.
|
|
dc.contributor.author |
Самійленко, Г. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-12T12:56:57Z |
|
dc.date.available |
2022-07-12T12:56:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25772 |
|
dc.description |
Хоменко, К. С. Сутність та особливості інноваційного маркетингу / К. С. Хоменко ; наук. кер. Г. М. Самійленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 424-426. |
en_US |
dc.description.abstract |
Зміни в сучасних економічних реаліях, які супроводжуються жорсткою конкуренцією між фірмами, компаніями та брендами з подібними стратегіями розвитку, виводять на перше місце саме інновації як основу розвитку маркетингової діяльності. Маркетинг сьогодні – це не просто дослідження ринку та вкладення коштів в рекламу, це стратегічний орієнтир, напрям розвитку підприємства, що призводить до виокремлення інноваційної складової комплексу маркетингу як провідного елементу стратегічного маркетингу та розпочинає новий етап його еволюції – інноваційний. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
інноваційний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.title |
Сутність та особливості інноваційного маркетингу |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |