ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сябро, А. В.
dc.contributor.author Ніколаєнко, О. В.
dc.date.accessioned 2022-10-03T07:09:04Z
dc.date.available 2022-10-03T07:09:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26077
dc.description Syabro, A. V. 21st century marketing: changes and challenges / А. V. Syabro ; наук. кер. О. V. Nikolaienko // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 427-428. en_US
dc.description.abstract Everything is changing at an increased rate. Technology for automobiles, homes, and shopping continues to change marketing strategies. Moving forward, the goal is to get in the mind of your primary audience and make their consumer experience memorable. Utilizing the four tactics above can help create a 21st century marketing strategy that will generate leads through multiple sources and cultivate interest for your business. The days of planning once and being done are over. Today’s marketers must be consistent and relevant in the “now.” en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title 21st century marketing: changes and challenges en_US
dc.title.alternative Маркетинг 21 століття: зміни та виклики en_US
dc.type Working Paper en_US
dc.description.abstractalt1 Все змінюється з підвищеною швидкістю. Технології для автомобілів, будинків і магазинів продовжують змінювати маркетингові стратегії. Рухаючись вперед, мета полягає в тому, щоб привернути увагу вашої основної аудиторії та зробити її споживчий досвід незабутнім. Використання чотирьох тактик, наведених вище, може допомогти створити маркетингову стратегію 21-го століття, яка залучатиме потенційних клієнтів через численні джерела та вирощуватиме інтерес до вашого бізнесу. Дні, коли планували один раз і все було зроблено, минули. Сучасні маркетологи повинні бути послідовними й відповідати «зараз». en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу