IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Розробка стратегії диференціації для виживання підприємства в умовах пандемії короновірусу

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хмелевський, С. М.
dc.date.accessioned 2022-10-04T13:19:51Z
dc.date.available 2022-10-04T13:19:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26126
dc.description Хмелевський, С. М. Розробка стратегії диференціації для виживання підприємства в умовах пандемії короновірусу / С. М. Хмелевський // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 507-509. en_US
dc.description.abstract Стратегія незв’язаної диверсифікації може мати дві похідні стратегії: 1) стратегія входження до нової галузі; 2) стратегія диверсифікації у неспоріднені галузі. Перша являє собою систему заходів і дій щодо здобуття позицій у новій для підприємства сфері діяльності (галузі). Ця стратегія ефективна за: а) наявності достатнього часу для її реалізації; б) байдужості конкурентів до спроб новачка здобути позиції на ринку; в) наявності у підприємства необхідного досвіду для ефективного функціонування; г) відсутності ризику виникнення негативного співвідношення попиту і пропозиції в галузі через створення нових виробничих потужностей; д) можливості уникнення конкуренції із сильнішими підприємствами. Друга – система планів і дій підприємства щодо проникнення у стратегічно невідповідну, порівняно з умовами його функціонування, галузь. Успіху досягають підприємства, діловій культурі яких притаманні: а) ефективне проникнення у нові сфери діяльності, які можуть забезпечити швидку віддачу вкладеного капіталу; б) прогнозування і уникнення ризиків; в) системний контроль роботи підрозділів, грамотне керівництво ними з метою підвищення ефективності диверсифікованості, що вимагає експертного досвіду у вирішенні різноманітних проблем, виробленні стратегії розвитку, прийнятті оперативних і рішучих заходів для їх реалізації. Тож шанс не загинути від хвиль пандемії короновірусу безумовно є. Однак діяти треба швидко й рішуче. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject пандемія en_US
dc.subject короновірус en_US
dc.title Розробка стратегії диференціації для виживання підприємства в умовах пандемії короновірусу en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу