ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.date.accessioned 2022-12-27T09:33:17Z
dc.date.available 2022-12-27T09:33:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26425
dc.description Verbytska, A. Marketing budget for launching a startup product / А. Verbytska // Інфраструктура ринку. - 2021. - Вип. 58. - С. 34-37. https://doi.org/10.32843/infrastruct58-7 uk_UA
dc.description.abstract The article discusses the approaches for marketing budgeting of startups at a launch stage. There is no single efficient approach to the generation of a startup marketing budget. The selection of the approach will depend on the unique characteristics of the company and product, the target audience and its geography, income, as well as the source of funding (own funds, investor funds, grants, loans, etc.). Marketing and advertising costs in the budget of modern startups have grown significantly over the past ten years due to the following factors: platform consolidation, competition on paid advertising channels, ad blocking and the availability of marketing tools, increased competition, and market saturation. The article summarizes the recommendations that will help to distribute the startup marketing costs effectively. The proposed principles of startup marketing budgeting should be adapted to the conditions of the market environment and the research results of the target audience. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.relation.ispartofseries Інфраструктура ринку;Вип. 58
dc.subject startup uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject budget uk_UA
dc.subject promotion uk_UA
dc.subject revenue uk_UA
dc.subject product launch uk_UA
dc.subject стартап uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject бюджет uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject дохід uk_UA
dc.subject запуск продукту uk_UA
dc.title Marketing budget for launching a startup product uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 У статті розглянуті підходи до маркетингового бюджетування стартапів на стадії запуску. Бюджетування є особливо важливим на почат- кових етапах стартап-маркетингу. Наукові дослідження підтверджують, що для запуску нового стартап-продукту варто починати з оцінки допустимого бюджет. Якщо компанія вже здійснює перші продажі, то підхід до формування маркетингового бюджету може бути заснованим на відсотку від прибутку. Закордонні дослідження свідчать, що засновники стартапів на перших етапах запуску продукту витрачають 5% -7% доходу на маркетинг. Обсяг витрат на стартап-маркетипнг може варіюватися залежно від розміру компанії та галузі. Маркетинговий бюджет для запуску стартап-продукту зазвичай включає в себе витрати на дослідження ринку і цільової аудиторії, забезпечення конкурен- тоспроможності продукту, інформування клієнтів про товар або послугу (реклама, SEO, SMM, промоакції, участь у виставках та інших подіях тощо), брендинг, організацію логістики і збутової мережі. Розрізняють два види маркетингових бюджетів стартапів: бюджет на запуск продукту та річний бюджет. У бюджеті на запуск продукту відображаються змінні витрати, пов'язані з виведенням нового товару або послуги на ринок, у річному бюджеті – постійні маркетингові витрати за рік. Не існує єдиного ефективного підходу в сфері формування маркетингового бюджету стартапа. Вибір підходу буде залежати від унікальних характеристик компанії та продукту, цільової аудиторії і її географії, доходу, а також джерела фінансування (власні кошти, кошти інвестора, гранти, кредити або ін.). У бюджеті сучасних старта- пів витрати на маркетинг і рекламу значно зросли за останні десять років, що обумовлено такими факторами: консолідація платформ, конкуренція на платних каналах реклами, блокування реклами, доступність маркетингових інструментів, зростання конкуренції, насиче- ність ринку. У статті узагальнені рекомендації щодо розподілу маркетингових витрат стартапу. Запропоновані принципи маркетингового бюджетування стартапу повинні бути адаптовані до умов ринкового середовища та результатів досліджень цільової аудиторії. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу