IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Оцінка впливу стимулювання праці на формування лояльності персоналу підприємства (на матеріалах АТ «Оператор газорозподільної системи «Миколаївгаз»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Волкова, А. М.
dc.date.accessioned 2023-01-12T11:32:28Z
dc.date.available 2023-01-12T11:32:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26540
dc.description Волкова, А. М. Оцінка впливу стимулювання праці на формування лояльності персоналу підприємства (на матеріалах АТ «Миколаївгаз») : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. М. Волкова ; керівник роботи А. В. Холодницька ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра управління персоналом та бізнес-технологій. – Чернігів, 2022. – 117 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці напрямів підвищення ефективності стимулювання праці та лояльності працівників на підприємстві Акціонерне товариство «Миколаївгаз». Об’єктом дослідження є оцінка впливу стимулювання праці на формування лояльності персоналу підприємства АТ «Миколаївгаз». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні підходи стимулювання праці та лояльності персоналу АТ «Миколаївгаз». При написанні роботи було використано логічний, графічний, коефіцієнтний та порівняльний методи, метод логічного узагальнення та порівняльний аналіз. Важливим елементом аналізу стимулювання праці став метод структурно-функціонального аналізу, а також методи статистичного аналізу та порівняння. Наукова новизна полягає у тому, що автором розроблено програму лояльності персоналу, де визначено основні її складові (розділи), етапи формування лояльності, її обов’язкові атрибути, методи формування, а також умови успішного впровадження. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці й економічному обґрунтуванні напрямів підвищення ефективності стимулювання праці персоналу шляхом впровадження нових методів стимулювання праці, у тому числі й нематеріальних. Пропозиції автора дозволять підвищити ефективність стимулювання праці персоналу підприємства, продуктивність праці, і як наслідок чистий прибуток. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject стимулювання праці uk_UA
dc.subject лояльність персоналу uk_UA
dc.subject працівник uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject заробітна плата uk_UA
dc.subject потреби працівників uk_UA
dc.subject labor stimulation uk_UA
dc.subject staff loyalty uk_UA
dc.subject employee uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject salary uk_UA
dc.subject needs of employees uk_UA
dc.title Оцінка впливу стимулювання праці на формування лояльності персоналу підприємства (на матеріалах АТ «Оператор газорозподільної системи «Миколаївгаз») uk_UA
dc.title.alternative The assessment of the impact of labor stimulation on the formation of the loyalty of the company`s personnel (based on the materials of JSC ‘Mykolaivgas’) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The purpose of the qualification work is to develop the directions for increasing the effectiveness of labor stimulation and the employee loyalty at the ‘Mykolaivgas’ gas distribution system operator joint-stock company. The object of the study is the assessment of the impact of labor stimulation on the formation of loyalty among the personnel of JSC ‘Mykolaivgas’. The subject of the research is theoretical, methodical and practical approaches to stimulating the work and loyalty of the personnel of JSC ‘Mykolaivgas’. Logical, graphic, coefficient and comparative methods, the method of logical generalization and the comparative analysis were used while writing the article. The method of structural and functional analysis, as well as the methods of statistical analysis and comparison, became an important element of the analysis of labor stimulation. The scientific novelty lies in the fact that the author has developed a personnel loyalty program, which defines its main components (sections), stages of loyalty formation, its mandatory attributes, the methods of formation, as well as the conditions for successful implementation. The practical significance of the obtained results lies in the development and economic substantiation of directions for increasing the efficiency of staff labor stimulation by introducing new methods of labor stimulation, including non- material ones. The author`s suggestions will allow to increase the effectiveness of stimulating the work of the company’s personnel, labor productivity, and, as a result, the net profit. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record