IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Покращення експлуатаційних характеристик вантажного автомобіля шляхом дослідження тертя в зубчастих парах

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриб, О. В.
dc.date.accessioned 2023-02-22T10:05:38Z
dc.date.available 2023-02-22T10:05:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26856
dc.description Гриб, О. В. Покращення експлуатаційних характеристик вантажного автомобіля шляхом дослідження тертя в зубчастих парах : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / О. В. Гриб ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 197 с. uk_UA
dc.description.abstract Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності автомобіля, його гальмівні властивості й паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто види коробок перемикання, виконали розрахунок коробки перемикання передач. У продовженні спеціальної частини виконали відновлення первинного валу, яке включає в себе, аналіз та характеристику деталі, вибір способів та методів відновлення, вбір обладнання для відновлення, розрахунок припускі, вибір режимів обробки з подальшим розрахунком норм часу. Далі було виконано дослідження тертя зубчастих пар, в якому розглянули зубчасті пари, види навантажень на зубчасту поверхню та виконав патентний пошук. В написаному висновку підсумували всі результати та пророблену роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» uk_UA
dc.subject технічні характеристики uk_UA
dc.subject розрахунок двигуна uk_UA
dc.subject потужність двигуна uk_UA
dc.subject тягово-динамічні характеристики uk_UA
dc.subject тепловий розрахунок двиуна uk_UA
dc.subject паливна економічність uk_UA
dc.subject коробка перемикання передач (КПП) uk_UA
dc.subject слюсарні роботи uk_UA
dc.subject точіння uk_UA
dc.subject наплавлення uk_UA
dc.subject зварювання uk_UA
dc.subject шліфування uk_UA
dc.subject патентно-інформаційний пошук uk_UA
dc.subject technical characteristics uk_UA
dc.subject engine calculation uk_UA
dc.subject engine power uk_UA
dc.subject traction and dynamic characteristics uk_UA
dc.subject thermal calculation of the engine uk_UA
dc.subject fuel economy uk_UA
dc.subject gearbox (PPC) uk_UA
dc.subject locksmith works uk_UA
dc.subject turning uk_UA
dc.subject surfacing uk_UA
dc.subject welding uk_UA
dc.subject grinding uk_UA
dc.subject patent information search uk_UA
dc.title Покращення експлуатаційних характеристик вантажного автомобіля шляхом дослідження тертя в зубчастих парах uk_UA
dc.title.alternative Improving the operational characteristics of a truck by researching friction in gear pairs uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 During the completion of the master's thesis, the parameters of the car and its mass indicators were determined, the car engine was calculated, the load on the KShM was calculated, the car's dynamics indicators, its braking properties and fuel efficiency were calculated. In a special part of the master's work, the types of gearboxes were considered, the calculation of the gearbox was carried out. In the continuation of the special part, the restoration of the primary shaft was carried out, which includes the analysis and characterization of the part, the selection of methods and methods of restoration, the selection of equipment for restoration, the calculation of allowances, the selection of processing modes, followed by the calculation of time standards. Next, a study of the friction of gear pairs was carried out, in which gear pairs, types of loads on the gear surface were considered, and a patent search was performed. The written conclusion summarized all the results and the work done. Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations and the graphic part. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу