dc.contributor.author |
Петрунько, А. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-22T10:12:05Z |
|
dc.date.available |
2023-02-22T10:12:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26857 |
|
dc.description |
Петрунько, А. С. Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчастих вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / А. С. Петрунько ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 195 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено аналітичний огляд легкових автомобілів модельного ряду ЗАЗ
в кількості трьох штук і вибрано прототип для проектування ЗАЗ1102
Проведено визначення масових показників та параметрів автомобіля та
двигуна.
Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна,
силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії.
Проведено розрахунок параметрів автомобільного двигуна та сил, що
діють на КШМ.
Проведено розрахунок тягово-динамічних характеристик.
Проведено розрахунок гальмівних властивостей і паливної економічності
автомобіля.
Розглянули види гальмівних систем, виконав розрахунок гальмівного
механізму, та модернізацію системи гальмування автомобіля.
Виконав процес технологічного відновлення деталі вал первинний за
трьома дефектами.
Виконав процес дослідження зношення зубчастих передач вузлів
автомобіля
При виконанні КР розрахунки та креслення виконували в таких
програмах, як: “Компас 3D” та “Mathcad”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
uk_UA |
dc.subject |
ЗАЗ 1102 |
uk_UA |
dc.subject |
динамічний паспорт |
uk_UA |
dc.subject |
силовий баланс |
uk_UA |
dc.subject |
КШМ |
uk_UA |
dc.subject |
паливна економічность |
uk_UA |
dc.subject |
розрахунок гальмівної системи |
uk_UA |
dc.subject |
первинний вал |
uk_UA |
dc.subject |
зубчаста поверхня |
uk_UA |
dc.subject |
зубчасті пари |
uk_UA |
dc.subject |
ZAZ 1102 |
uk_UA |
dc.subject |
dynamic passport |
uk_UA |
dc.subject |
power balance |
uk_UA |
dc.subject |
KShM |
uk_UA |
dc.subject |
fuel economy |
uk_UA |
dc.subject |
brake system calculation |
uk_UA |
dc.subject |
primary shaft |
uk_UA |
dc.subject |
gear surface |
uk_UA |
dc.subject |
gear pairs |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчастих вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Study of the durability of the braking system and the features of the wear of gear assemblies of a passenger car (complex project) |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
An analytical review of passenger cars of the ZAZ model line was carried out
in the amount of three pieces and a prototype was selected for the design of ZAZ1102
Mass indicators and parameters of the car and engine were determined.
The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power
balance of the car and the determination of the transmission parameters were carried
out.
The parameters of the automobile engine and the forces acting on the KSHM
were calculated.
The traction and dynamic characteristics were calculated.
The braking properties and fuel economy of the car were calculated.
We considered the types of braking systems, performed the calculation of the
braking mechanism, and modernized the braking system of the car.
Performed the process of technological restoration of the primary shaft part for
three defects.
Performed the process of researching the gear wear of car assemblies.
When performing the KR, calculations and drawings were performed in such
programs as: "Compass 3D" and "Mathcad". |
uk_UA |