dc.contributor.author |
Симонов, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-22T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2023-02-22T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26864 |
|
dc.description |
Симонов, В. В. Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу
відновлення чашки диференціалу та валу шестерні ведечої частини заднього
мосту і вала сошки гідро підсилювача рульового керування (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / В. В. Симонов ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 198 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено аналітичний огляд вантажних автомобілів у кількості чотирьох
штук.
Проведено визначення масових показників та параметрів автомобіля та
двигуна.
Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна,
силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії.
Проведено розрахунок параметрів автомобільного двигуна та сил, що
діють на КШМ.
Проведено розрахунок тягово-динамічних характеристик.
Проведено розрахунок гальмівних властивостей і паливної економічності
автомобіля.
Розглянули види підвісок автомобіля, виконали розрахунок елементів
рульового керування, та її модернізацію.
Виконав процес технологічного відновлення деталі вал сошка гідро
підсилювача та патентний пошук на тему наплавлення.
При виконанні КР розрахунки та креслення виконували в таких програмах,
як: “Компас 3D” та “Mathcad”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
uk_UA |
dc.subject |
КАМАЗ 55102 |
uk_UA |
dc.subject |
динамічний паспорт |
uk_UA |
dc.subject |
силовий баланс |
uk_UA |
dc.subject |
КШМ |
uk_UA |
dc.subject |
паливна економічность |
uk_UA |
dc.subject |
розрахунок рульового керування |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація |
uk_UA |
dc.subject |
наплавлення |
uk_UA |
dc.subject |
залізнення |
uk_UA |
dc.subject |
зварювання |
uk_UA |
dc.subject |
патентно-інформаційний пошук |
uk_UA |
dc.subject |
KAMAZ 55102 |
uk_UA |
dc.subject |
dynamic passport |
uk_UA |
dc.subject |
power balance |
uk_UA |
dc.subject |
KShM |
uk_UA |
dc.subject |
fuel economy |
uk_UA |
dc.subject |
steering calculation |
uk_UA |
dc.subject |
modernization |
uk_UA |
dc.subject |
surfacing |
uk_UA |
dc.subject |
fertilizing |
uk_UA |
dc.subject |
welding |
uk_UA |
dc.subject |
patent information search |
uk_UA |
dc.title |
Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення чашки диференціалу та валу шестерні ведечої частини заднього мосту і вала сошки гідро підсилювача рульового керування (комплексний проект) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
A project of a truck with a study of the technological process of restoring the differential cup and the gear shaft of the driving part of the rear axle and the bipod shaft of the hydro power steering (complex project) |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
An analytical inspection of four trucks was carried out. Mass indicators and
parameters of the car and engine were determined.
The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power
balance of the car and the determination of the transmission parameters were carried
out.
The parameters of the automobile engine and the forces acting on the KSHM
were calculated.
The traction and dynamic characteristics were calculated. The braking properties
and fuel economy of the car were calculated.
We considered the types of suspensions of the car, performed the calculation of
the steering control elements, and its modernization.
Performed the process of technological restoration of the part of the bipod shaft
of the hydro amplifier and a patent search on the topic of surfacing.
When performing the KR, calculations and drawings were performed in such
programs as: "Compass 3D" and "Mathcad" |
uk_UA |