dc.contributor.author |
Сапон, Б. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-22T15:33:43Z |
|
dc.date.available |
2023-02-22T15:33:43Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26867 |
|
dc.description |
Сапон, Б. В. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу
відновлення маточини переднього колеса, вторинного вала та картер коробки перемикання передач (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Б. В. Сапон ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 172 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Провів аналітичний огляд легкових автомобілів. Обрав прототип для
розрахунків, це ВАЗ 2109.
Для визначення масових показників та параметрів автомобіля та його
двигуна, роозрахував зовнішні швидкісні характеристики двигуна, зробив
силовий баланс автомобіля та визначення параметрів трансмісії для 5
ступінчастої коробки перемикання.
Провів розрахунок двигуна автомобіля, а саме навантаження на КШМ
побудував графіки навантажень.
Виконав розрахунок показників динамічності автомобіля при
рівномірному та не рівномірному русі, разом з методом силового балансу та
динамічної характеристики.Визначила економічний режим руху автомобіля.
Розглянув види гільмівних систем автомобіля, виконав розрахунок
гальмівної системи. Виконали модернізацію підвіски автомобіля.
Зробив відновлення деталі за чотирьма дефектами.
Виконав інформаціно-патентний пошук .
При виконанні КР магістра розрахунки та креслення виконував в таких
програмах, як: “Компас” та “Mathcad”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
uk_UA |
dc.subject |
ВАЗ 2109 |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішня швидкісна характеристика |
uk_UA |
dc.subject |
динамічний паспорт |
uk_UA |
dc.subject |
силовий баланс |
uk_UA |
dc.subject |
паливна економічность |
uk_UA |
dc.subject |
розрахунок підвіски |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація підвіски |
uk_UA |
dc.subject |
зварювання |
uk_UA |
dc.subject |
наплавлення під флюсом |
uk_UA |
dc.subject |
електроконтактне зварювання |
uk_UA |
dc.subject |
VAZ 2109 |
uk_UA |
dc.subject |
external speed characteristics |
uk_UA |
dc.subject |
dynamic passport |
uk_UA |
dc.subject |
power balance |
uk_UA |
dc.subject |
fuel economy |
uk_UA |
dc.subject |
suspension calculation |
uk_UA |
dc.subject |
suspension modernization |
uk_UA |
dc.subject |
welding |
uk_UA |
dc.subject |
welding under flux |
uk_UA |
dc.subject |
electric contact welding |
uk_UA |
dc.title |
Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення маточини переднього колеса, вторинного вала та картер коробки перемикання передач (комплексний проект) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The project of a passenger car with a study of the technological process of restoring the hub of the front wheel, the secondary shaft and the crankcase gearboxes (complex project) |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
Conducted an analytical review of passenger cars. I chose a prototype for
calculations, this is VAZ 2109.
To determine the mass indicators and parameters of the car and its engine,
calculated the external speed characteristics of the engine, made a power balance
of the car and determined the transmission parameters for the 5-speed gearbox.
Calculated the car engine, namely the load on the KShM, built the load
graphs.
Calculated the dynamics of the car in uniform and non-uniform movement,
together with the method of force balance and dynamic characteristics. Determined
the economic mode of the car.
Considered the types of steering systems of the car, performed the
calculation of the braking system. The car suspension was modernized.
Made a restoration of the part for four defects.
Performed an information and patent search.
When completing the master's thesis, calculations and drawings were
performed in such programs as: "Compass" and "Mathcad". |
uk_UA |