IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вала-шестерні рульового механізму та покращенням експлуатаційних характеристик шляхом дослідження тертя в зубчастих парах (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Свистельник, Д. В.
dc.date.accessioned 2023-02-23T10:07:40Z
dc.date.available 2023-02-23T10:07:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26870
dc.description Свистельник, Д. В. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вала-шестерні рульового механізму та покращенням експлуатаційних характеристик шляхом дослідження тертя в зубчастих парах (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Д. В. Свистельник ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 192 с. uk_UA
dc.description.abstract Проведено аналітичний огляд чотирьох легкових автомобілів зі схожими параметрами та компонувальною схемою. Проведено визначення масових показників, параметрів автомобіля та його двигуна. Провів розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Провів розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, метод силового балансу та динамічної характеристики. Провів розрахунок паливної економічності автомобіля. Розглянув види рульового керування автомобілів, описав рульове керування автомобіля ВАЗ 2108 й виконав розрахунок та модернізацію елементів рульового керування автомобіля. Виконав технологічний процес відновлення деталі валу шестерні рульового механізму за трьома дефектами. Виконав потенційно-інформативний пошук на тему способів наплавлення валу. При виконанні кваліфікаційної роботи розрахунки та креслення виконував в таких програмах, як: “Компас” та “Mathcad”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» uk_UA
dc.subject автомобіль uk_UA
dc.subject компонувальна схема uk_UA
dc.subject зовнішня швидкісна характеристика uk_UA
dc.subject динамічний паспорт та силовий баланс uk_UA
dc.subject паливна економічність uk_UA
dc.subject рульове керування uk_UA
dc.subject відновлення валу uk_UA
dc.subject патент uk_UA
dc.subject наплавка uk_UA
dc.subject зварювання uk_UA
dc.subject car uk_UA
dc.subject layout diagram uk_UA
dc.subject external speed characteristics uk_UA
dc.subject dynamic passport and power balance uk_UA
dc.subject fuel economy uk_UA
dc.subject steering uk_UA
dc.subject shaft restoration uk_UA
dc.subject surfacing uk_UA
dc.subject welding uk_UA
dc.title Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вала-шестерні рульового механізму та покращенням експлуатаційних характеристик шляхом дослідження тертя в зубчастих парах (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative The project of a passenger car with the study of the technological process of restoration of the gear shaft of the steering mechanism and improvement of operational characteristics through the study of friction in gear pairs (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 An analytical review of four passenger cars with similar parameters and layout was conducted. The mass indicators and parameters of the car and its engine were determined. Calculated the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and determined the transmission parameters. Calculated the dynamics of the car in uniform and non-uniform movement, the method of power balance and dynamic characteristics. Calculated the fuel efficiency of the car. Considered the types of car steering, described the steering wheel of the VAZ 2108 car and performed the calculation and modernization of the car steering elements. Performed the technological process of restoring parts of the gear shaft of the steering mechanism for three defects. Performed a potentially informative search on the topic of shaft surfacing methods. When performing the qualification work, calculations and drawings were performed in such programs as: "Compass" and "Mathcad". uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record