Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пирог, П. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-02-23T10:19:18Z | |
dc.date.available | 2023-02-23T10:19:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26872 | |
dc.description | Пирог, П. А. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення гальмівного супорта, шарніра рівних кутових швидкостей та маточини заднього колеса (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / П. А. Пирог ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 191 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Представлена магістерська робота була виконана в повному обсязі й оформлена зі всіма параметрами та вихідними даними. За автомобіль-прототип було прийнято Skoda Octavia 1.8T було виконано загальний розрахунок всього автомобіля, його коробки перемикання передач, двигуна та навантаження на двигун. Розраховані динамічні параметри та паливна економічність машини, також гальмівні та рухові властивості та шлях гальмування. У конструкторській частині було розраховано модифікацію підвіску автомобіля, його параметри та інші елементи. Також досліджено процес відновлення маточини заднього колеса автомобіля. Після чого було складено звіт та оформлено магістерську роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі спеціальні програми як: “МS Office”, “Mathcad”, “Компас 3D. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.subject | легковик | uk_UA |
dc.subject | двигун | uk_UA |
dc.subject | кривошипно - шатунний механізм | uk_UA |
dc.subject | динамічна характеристика | uk_UA |
dc.subject | паливна економічність автомобіля | uk_UA |
dc.subject | гальмівний шлях | uk_UA |
dc.subject | підвіска | uk_UA |
dc.subject | дослідження відновлення маточини | uk_UA |
dc.subject | фрезерні роботи | uk_UA |
dc.subject | залізнення | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.subject | розточування | uk_UA |
dc.subject | патентний пошук | uk_UA |
dc.subject | passenger car | uk_UA |
dc.subject | engine | uk_UA |
dc.subject | crank - connecting rod mechanism | uk_UA |
dc.subject | dynamic characteristic | uk_UA |
dc.subject | fuel efficiency of the car | uk_UA |
dc.subject | braking distance | uk_UA |
dc.subject | pendant | uk_UA |
dc.subject | study of recovery of the hub | uk_UA |
dc.subject | milling works | uk_UA |
dc.subject | fertilizing | uk_UA |
dc.subject | welding | uk_UA |
dc.subject | boring | uk_UA |
dc.subject | patent search | uk_UA |
dc.title | Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення гальмівного супорта, шарніра рівних кутових швидкостей та маточини заднього колеса (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of a passenger car with a study of the technological process of restoring the brake caliper, the joint of equal angular velocities and the hub of the rear wheel (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | The presented master's work was completed in full and designed with all parameters and initial data. The Skoda Octavia 1.8T was taken as the prototype car, a general calculation of the entire car, its gearbox, engine and engine load was performed. Calculated dynamic parameters and fuel efficiency of the machine, as well as braking and driving properties and braking distance. In the design part, the modification of the car's suspension, its parameters and other elements were calculated. The process of restoring the hub of the rear wheel of the car was also investigated. After that, a report was drawn up and a master's thesis was drawn up. Special programs such as "MS Office", "Mathcad", "Compass 3D" were used to perform calculations and graphics. | uk_UA |