IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення гальмівного супорта, шарніра рівних кутових швидкостей та маточини заднього колеса (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пирог, П. А.
dc.date.accessioned 2023-02-23T10:19:18Z
dc.date.available 2023-02-23T10:19:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26872
dc.description Пирог, П. А. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення гальмівного супорта, шарніра рівних кутових швидкостей та маточини заднього колеса (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / П. А. Пирог ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 191 с. uk_UA
dc.description.abstract Представлена магістерська робота була виконана в повному обсязі й оформлена зі всіма параметрами та вихідними даними. За автомобіль-прототип було прийнято Skoda Octavia 1.8T було виконано загальний розрахунок всього автомобіля, його коробки перемикання передач, двигуна та навантаження на двигун. Розраховані динамічні параметри та паливна економічність машини, також гальмівні та рухові властивості та шлях гальмування. У конструкторській частині було розраховано модифікацію підвіску автомобіля, його параметри та інші елементи. Також досліджено процес відновлення маточини заднього колеса автомобіля. Після чого було складено звіт та оформлено магістерську роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі спеціальні програми як: “МS Office”, “Mathcad”, “Компас 3D. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» uk_UA
dc.subject легковик uk_UA
dc.subject двигун uk_UA
dc.subject кривошипно - шатунний механізм uk_UA
dc.subject динамічна характеристика uk_UA
dc.subject паливна економічність автомобіля uk_UA
dc.subject гальмівний шлях uk_UA
dc.subject підвіска uk_UA
dc.subject дослідження відновлення маточини uk_UA
dc.subject фрезерні роботи uk_UA
dc.subject залізнення uk_UA
dc.subject зварювання uk_UA
dc.subject розточування uk_UA
dc.subject патентний пошук uk_UA
dc.subject passenger car uk_UA
dc.subject engine uk_UA
dc.subject crank - connecting rod mechanism uk_UA
dc.subject dynamic characteristic uk_UA
dc.subject fuel efficiency of the car uk_UA
dc.subject braking distance uk_UA
dc.subject pendant uk_UA
dc.subject study of recovery of the hub uk_UA
dc.subject milling works uk_UA
dc.subject fertilizing uk_UA
dc.subject welding uk_UA
dc.subject boring uk_UA
dc.subject patent search uk_UA
dc.title Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення гальмівного супорта, шарніра рівних кутових швидкостей та маточини заднього колеса (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative The project of a passenger car with a study of the technological process of restoring the brake caliper, the joint of equal angular velocities and the hub of the rear wheel (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The presented master's work was completed in full and designed with all parameters and initial data. The Skoda Octavia 1.8T was taken as the prototype car, a general calculation of the entire car, its gearbox, engine and engine load was performed. Calculated dynamic parameters and fuel efficiency of the machine, as well as braking and driving properties and braking distance. In the design part, the modification of the car's suspension, its parameters and other elements were calculated. The process of restoring the hub of the rear wheel of the car was also investigated. After that, a report was drawn up and a master's thesis was drawn up. Special programs such as "MS Office", "Mathcad", "Compass 3D" were used to perform calculations and graphics. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу