dc.contributor.author |
Черняков В. В., /
|
|
dc.contributor.author |
Колодяжна, Т. П.
|
|
dc.contributor.author |
Дерябкіна Т. В., /
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-28T13:35:05Z |
|
dc.date.available |
2023-02-28T13:35:05Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883 |
|
dc.description |
Черняков, В. В. Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання / В. В. Черняков, Т. П. Колодяжна, Т. В. Дерябкіна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 2 (14). - С. 84-90. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розгляд проблеми ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання у психолого-педагогічних дослідженнях передбачає вивчення його взаємозв'язку з такими психологічними властивостями особистості, як емоції, мотиви, інтереси, потреби, а також знаннями та навчальною діяльністю. Забезпечення ефективності процесу формування ставлення здобувачів до занять фізичними вправами здійснюється з урахуванням таких структурних компонентів: когнітивний, емоційний, мотиваційний, діяльнісний. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2 (14) |
|
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
ставлення |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |