IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Комунікативний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремньова, Л. М.
dc.date.accessioned 2023-03-02T14:08:22Z
dc.date.available 2023-03-02T14:08:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26912
dc.description Комунікативний менеджмент : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 073 "Менеджмент" перш. (бакалавр.) рівня / уклад. Л. М. Ремньова. - Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022. - 50 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою вивчення дисципліни «Комунікативний менеджмент» є формування та розвиток загальних та спеціальних (фахових) компетентностей у галузі знань 07 - Управління та адміністрування зі спеціальністю 073 «Менеджмент» із застосуванням у повсякденній діяльності етичних норм та принципів ефективного управління діловими комунікаціями для вирішення професійних завдань, передбачених освітньо-професійними програмами «Менеджмент» та «Управління персоналом та економіка праці». Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні: знати: - основні наукові концепції комунікативного менеджменту; - основні принципи та правила організації ефективного комунікаційного процесу з використанням вербальної та невербальної комунікації; - ефективні методи міжкультурної комунікації, усунення комунікативних бар’єрів та вирішення конфліктних ситуацій в процесі ділового спілкування; - етичні норми та принципи ефективної ділової комунікації з партнерами та під час командної роботи. вміти: - аналізувати комунікаційний процес, вибирати ефективні канали комунікації, виявляти та усувати «інформаційний шум»; - вміти розрізняти вербальні та невербальні сигнали в процесі спілкування та будувати ефективну комунікаційну стратегію під час ділових зустрічей; - вміти складати основні документи, необхідні для бізнес комунікації з дотриманням правил ділового спілкування; - вміти застосовувати норми ділової етики та етикету для формування корпоративного бренду, налаштовувати ефективну комунікацію в колективі, а також під час командної роботи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Комунікативний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу