dc.contributor.author |
Завацький, С. В.
|
|
dc.contributor.author |
Пекур, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-04-10T09:12:51Z |
|
dc.date.available |
2023-04-10T09:12:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27100 |
|
dc.description |
Завацький, С. В. Порівняльний аналіз освітленості навчальних аудиторій засобами комп’ютерного моделювання / С. В. Завацький, І. В. Пекур // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2022) : тези доповідей XІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 26–27 травня 2022 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 114-116. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На сьогоднішній день одним з актуальних питань створення комфортних та безпечних умов для проведення освітнього процесу у навчальних закладах є освітлення як предметних кабінетів та класних кімнат, так і приміщень загального призначення. Якісне та правильно організоване освітлення позитивно впливає на освітній процес, підвищує ефективність сприйняття та засвоєння навчального матеріалу, а також знижує зорове напруження та втомлюваність учнів або студентів. Багато шкіл та університетів досі оснащені застарілими освітлювальними приладами, використання деяких з них може призвести до зниження ефективності навчання, а іноді навіть зашкодити здоров’ю вихованців. Одним із шляхів вирішення проблеми є використання сучасних світлодіодних освітлювальних систем, параметри яких відповідають чинним нормативним вимогам до освітлення |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Порівняльний аналіз освітленості навчальних аудиторій засобами комп’ютерного моделювання |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |