Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шепеленко, І. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Гуцул, В. І.![]() |
|
dc.contributor.author | Магопець, М. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-04-21T11:26:32Z | |
dc.date.available | 2023-04-21T11:26:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27303 | |
dc.description | Шепеленко, І. В. Особливості розрахунку напружено-деформованого стану антифрикційних покриттів / І. В. Шепеленко, В. І. Гуцул, М. С. Магопець // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2022) : тези доповідей XІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 26–27 травня 2022 р.) : у 2 т. Т. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 104-105. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розвиток сучасного машинобудування нерозривно пов’язано зі створенням захисних покриттів, які за своїм призначенням поділяються на такі категорії: зносостійкі, корозійностійкі, антифрикційні, жаростійкі, теплозахисні, ущільнювальні та ін. [1]. Особливе місце серед покриттів займають антифрикційні, нанесені на поверхню тертя з метою забезпечення сприятливих антифрикційних властивостей. Великий вибір матеріалів, що використовуються для створення антифрикційних покриттів, дозволяють забезпечувати задані властивості поверхні або комплекс властивостей для будь-яких деталей сучасного машинобудування [2]. Причому вибір матеріалу визначається способом та технологією формування покриття, його призначенням та областю використання та ін. На наш погляд, доцільним виглядає вибір матеріалів покриття з позиції оцінки їх напружено-деформованого стану (НДС). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Т. 1 | |
dc.title | Особливості розрахунку напружено-деформованого стану антифрикційних покриттів | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |