Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмитрук, Р. О. | |
dc.contributor.author | Киселиця, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-17T12:25:23Z | |
dc.date.available | 2023-05-17T12:25:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27685 | |
dc.description | Дмитрук, Р. Ю. Соціально-урбаністична складова сучасного громадського транспортування / Р. О. Дмитрук ; наук. керівник С. В. Киселиця // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 382-384. | uk_UA |
dc.description.abstract | С того часу, як пройшла індустріалізація в світі та з’явилися перші двигуни спочатку парові, а потім й двигуни внутрішнього згорання. Зразу за цим й з’явився перший транспорт, замінив коней та кінні повозки. Такий розвиток технологій та популяризація приватного транспорту, у середині 20 століття в Детройті, США, призвів до здешевлення автомобілів. Що спричинило масштабну автомобілізацію. Траси, які будували через центр міста за законом про допомогу в будуванні доріг. були розраховані на рух великої кількості машин, але жодним чином не для людей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.title | Соціально-урбаністична складова сучасного громадського транспортування | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |