IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Засоби туризму у фізичному виховання дітей середнього шкільного віку

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бутенко, Г. О.
dc.contributor.author Синіговець, І. В.
dc.contributor.author Курілова, В. І.
dc.date.accessioned 2023-05-23T13:26:15Z
dc.date.available 2023-05-23T13:26:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27721
dc.description Бутенко, Г. О. Засоби туризму у фізичному виховання дітей середнього шкільного віку / Г. О. Бутенко, І. В Синіговець, В. І. Курілова // Вісник національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2022. – Вип. 16 (172). – С. 27-32. uk_UA
dc.description.abstract Процес фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти долає складний шлях переходу до Нової української школи. У переліку варіативних модулів модельної програми «Фізична культура. 5-6 класи» відсутній такий варіативний модуль як туризм, що потребує наукового обґрунтування щодо включення його у модельну програму для 7-9 класів Нової української школи. Мета дослідження – обґрунтувати ефективність методики проведення уроків фізичної культури за варіативним модулем «Туризм» дітей середнього шкільного віку (7 клас). Методологія дослідження спрямована на обґрунтування доцільності використання засобів туризму для дітей середнього шкільного віку у процесі фізичного виховання на уроках фізичної культури. У дослідженні використані наступні методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури й провідного досвіду роботи; педагогічні методи дослідження (спостереження, експеримент, тестування); антропометричні психологічні, соціологічні методи дослідження; методи математичної статистики. Наукова новизна полягає у розробленні методики проведення уроків фізичної культури за варіативним модулем «Туризм» у 7-х класах та у визначенні впливу засобів туризму на показники фізичної підготовленості, фізичного розвитку та психоемоційного стану дітей середнього шкільного віку. Висновки. Визначено позитивний вплив засобів туризму на психоемоційний стан, фізичний розвиток та показники фізичної підготовленості, що були застосовані у рамках варіативного модулю «Туризм» на уроках фізичної культури у 7-х класах. Дане положення дозволяє констатувати доцільність включення туризму до переліку варіативних компонентів модельної навчальної програми «Фізична культура. 7-9 класи» Нової української школи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 16 (172)
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject варіативний модуль uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject діти середнього шкільного віку uk_UA
dc.subject physical education uk_UA
dc.subject variable module uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject middle school children uk_UA
dc.title Засоби туризму у фізичному виховання дітей середнього шкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Tourism means in the physical education of secondary school age children uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 The process of physical education in institutions of general secondary education overcomes the difficult path of transition to the New Ukrainian school. In the list of variable modules of the model program "Physical culture. 5-6 grades" there is no such variable module as tourism, which requires scientific substantiation of its inclusion in the model program for 7-9 grades of the New Ukrainian School. The article's purpose of the study is to substantiate the effectiveness of the methodology for conducting physical education lessons according to the variable module "Tourism" for children of secondary school age (grade 7). The research methodology is aimed at substantiating the expediency of using tourism means in the process of physical education of children of secondary school age at physical education lessons. The research used the following methods: analysis and generalization of scientific and methodological literature data and work experience; pedagogical research methods (observation, experiment, testing); anthropometric psychological, sociological research methods; methods of mathematical statistics. The scientific novelty is in the development of a methodology for conducting physical education lessons according to the variable module Tourism in the 7th grade and in determining the influence of tourism means on the indicators of physical fitness, physical development, and psychoemotional state of children of secondary school age. Conclusions. There is positive influence of tourism on the psycho-emotional state, physical development, and indicators of physical fitness, which were used in the variable module "Tourism" in physical education lessons in 7th grade. This provision allows to state the expediency of including tourism in the list of variable components of the model curriculum "Physical Culture. Grades 7-9 ”of the New Ukrainian School. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу