dc.contributor.author |
Стрельцова, О. О.
|
|
dc.contributor.author |
Гаценко, І. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-05-25T11:01:04Z |
|
dc.date.available |
2023-05-25T11:01:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27736 |
|
dc.description |
Стрельцова, О. О. Мовленнєві помилки у рекламних текстах / О. О. Стрельцова ; наук. керівник І. О. Гаценко // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 460-461. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сьогодні рекламу ми можемо зустріти на кожному кроці. Без неї ми вже не уявляємо звичайного життя. Звертаємо увагу на яскраві заголовки, великі букви та гарну картинку. Але більшість з нас не помічають простих лексичних помилок у рекламних текстах. Вже досить давно такі погрішності виправляють на професійному рівні, але ж неможливо зробити все ідеально. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Мовленнєві помилки у рекламних текстах |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |