ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черняков В. В., /
dc.date.accessioned 2023-06-05T11:00:30Z
dc.date.available 2023-06-05T11:00:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27822
dc.description Черняков, В. В. Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012. - № 6. - С. 107-110. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто типові ознаки професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Використано педагогічний досвід застосування професійних ситуацій у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Розроблено класифікацію професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Встановлено, що класифікація враховує такі ознаки ситуацій: причини виникнення, організаційні форми, часові виміри дії, характер застосування, характер змісту і структури, структурні компоненти професійної діяльності, частоту виникнення, складність вирішення, характер виникнення. Доведено, що ефективність використання професійних ситуацій у процесі фахової готовності до майбутньої педагогічної діяльності залежить від систематичності їх застосування та відповідності сутності виниклої професійної ситуації до педагогічної проблеми та конкретної навчальної теми. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;№ 6
dc.title Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу