Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черняков В. В., / | |
dc.date.accessioned | 2023-06-05T11:00:30Z | |
dc.date.available | 2023-06-05T11:00:30Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27822 | |
dc.description | Черняков, В. В. Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012. - № 6. - С. 107-110. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто типові ознаки професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Використано педагогічний досвід застосування професійних ситуацій у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Розроблено класифікацію професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Встановлено, що класифікація враховує такі ознаки ситуацій: причини виникнення, організаційні форми, часові виміри дії, характер застосування, характер змісту і структури, структурні компоненти професійної діяльності, частоту виникнення, складність вирішення, характер виникнення. Доведено, що ефективність використання професійних ситуацій у процесі фахової готовності до майбутньої педагогічної діяльності залежить від систематичності їх застосування та відповідності сутності виниклої професійної ситуації до педагогічної проблеми та конкретної навчальної теми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 6 | |
dc.title | Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |