IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління якістю в маркетинговій діяльності : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2023-06-07T12:51:04Z
dc.date.available 2023-06-07T12:51:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27902
dc.description Управління якістю в маркетинговій діяльності : метод. вказ. до практ. занять та самост. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 74 с. uk_UA
dc.description.abstract Самостійна робота здобувачів вищої освіти за навчальною дисципліною «Управління якістю в маркетинговій діяльності» включає такі форми: підготовка до практичних занять; опрацювання лекційного матеріалу; вивчення питань, що виносяться для самостійної роботи; виконання домашніх завдань; критичний огляд наукових публікацій за визначеною проблематикою; написання реферату або виконання завдання дослідницького аналітичного характеру і презентації результатів дослідження на задану тематику (в т. ч. виступ на конференції); виконання індивідуальної контрольної роботи. Підготовка до практичних занять потребує: опрацювання та засвоєння лекційного матеріалу, а також рекомендованої навчальної літератури, з обов’язковим вивченням запропонованих ключових понять, підготовки відповідей на питання, які розглядатимуться на заняттях; перегляду списку питань для самоконтролю знань; виконання вправ, тестів, задач, запропонованих для самостійної роботи. Завершується вивчення дисципліни «Управління якістю в маркетинговій діяльності» складанням іспиту, що передбачено навчальним планом підготовки магістрів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Управління якістю в маркетинговій діяльності : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу