IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Ю. В.
dc.contributor.author Дивнич, Г. А.
dc.date.accessioned 2023-06-13T12:28:43Z
dc.date.available 2023-06-13T12:28:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28215
dc.description Шевченко, Ю. В. До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням / Ю. В. Шевченко, Г. А. Дивнич // Іноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 55. - С.156-161. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглянуто поняття самостійної роботи з іноземної мови, її структуру і варіанти іі керівництва. Визначено дії викладача у процесі її організації та керівництва. Охарактеризовано ефективні засоби навчально-методичного забезпечення самостійної роботи з іноземної мови за професійним спрямуванням. Сформульовано вимоги та надані методичні рекомендації щодо її успішної організації. Проведено опитування серед здобувачів вищої освіти НУ «Чернігівська політехніка» з метою визначення їх рівня розвитку навчально-стратегічної компетенції, виявлення труднощів, з якими вони стикаються під час самостійної роботи та визначення необхідності розробки та впровадження Мовного Портфеля у практику викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Автори статті стверджують, що в нинішніх умовах розвитку вищої профільної освіти запровадження Мовного Портфеля є методично обґрунтованим і необхідним, оскільки він забезпечує здобувачів критеріями визначення рівня володіння іноземною мовою на певний відрізок часу, механізмами самоконтролю, планування процесу власного навчання та ілюструє досягнення у вивченні іноземної мови, що важливо при влаштуванні на роботу. Наголошується, що від організації самостійної роботи здобувачів залежить результативність опанування іноземної мови. Автори статті вважають, що запровадження Мовного Портфеля у комплексі із використанням навчально-методичного забезпечення у формі дистанційного електронного курсу та з урахуванням цілей і змісту професійної підготовки майбутніх фахівців є найефективнішим способом такої організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностей під час опанування іноземної мови за професійним спрямуванням. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Іноваційна педагогіка;Вип. 55
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти немовних спеціальностей uk_UA
dc.subject іноземна мова за професійним спрямуванням uk_UA
dc.subject автономія uk_UA
dc.subject навчальна компетенція uk_UA
dc.subject Європейський Мовний Портфель uk_UA
dc.subject self-study uk_UA
dc.subject students of nonlinguistic specialties uk_UA
dc.subject foreign language for specific purposes uk_UA
dc.subject European Language Portfolio uk_UA
dc.title До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням uk_UA
dc.title.alternative To the issue of organizing of students’ self study in learning foreign language for specific purposes uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 The article is devoted to the problem of organizing students’ self-study in learning foreign language for specific purposes. The concept of self-study, its structure and the ways of its management are reviewed. The actions of a teacher in the process of its organization and management are defined. The most effective means of educational and methodical provision are characterized. The requirements for students’ self-study in learning foreign language for specific purposes are formulated and recommendations for its successful organization are given. A survey was conducted among the students of Chernihiv National Polytechnic University in order to determine the level of development of their educational and strategic competences, identify the difficulties they face and determine the need to design and implement a Language Portfolio in the practice of teaching a foreign language for specific purposes. The authors of the article claim that implementation of Language Portfolio is methodologically justified and necessary, since it provides students with the criteria for determining the level of foreign language proficiency, mechanisms of self-control, planning and illustrates achievements in learning a foreign language, which is important for their future employment. It is emphasized that the effectiveness of learning a foreign language depends on the way of organizing and managing of students’ self-study. The authors of the article consider that implementation of Language Portfolio together with the use of educational and methodological provision of the subject in the form of an electronic course and taking into account the goals and content of the professional training of future specialists is the most effective way of organizing students’ self-study in learning foreign language for specific purposes. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу