dc.contributor.author |
Хмельницький, В. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T13:08:52Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T13:08:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28534 |
|
dc.description |
Хмельницький, В. Л. Ігровий застосунок з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / В. Л. Хмельницький ; керівник роботи М. М. Войцеховська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 189 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою розробки є створення ігрового застосунку з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python.
Об’єктом дослідження є робота із зображеннями за допомогою засобів opencv-python та pillow.
Предметом дослідження є ігровий застосунок з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python.
Методи дослідження:
Теоретичний – вивчення теорії обробки зображень, пошук вирішення нетривіальних методів обробки зображення, вибір програмного забезпечення.
Емпіричний – тестування реалізовних компонентів задля виправлення помилок несумісності компонентів.
Результат розробки та реалізації представлений у вигляді пояснювальної записки до проєкту.
Розробка проводилася за допомогою PyCharm Community. Для створення проєкту були використані UML-діаграми, пояснювальні таблиці, макети. Проєкт був реалізований за допомогою мови Python версії 3.9. Робота програми можлива на комп’ютерах з Windows 10, що має процесор з тактовою частотою не нижче 1,0 ГГц, об’єм оперативної пам’яті не менше 1 ГБ та об’єм пам’яті носія не нижчий за 5МБ. Також програмі необхідно підключення до інтернету. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів |
uk_UA |
dc.subject |
PYTHON |
uk_UA |
dc.subject |
OPENCV |
uk_UA |
dc.subject |
PILLOW |
uk_UA |
dc.subject |
PYGAME |
uk_UA |
dc.subject |
TKINTER |
uk_UA |
dc.subject |
NUMPY |
uk_UA |
dc.title |
Ігровий застосунок з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The purpose of the development is to create a game application for defining image filters based on OpenCV-python.
The object of research is working with images using opencv-python and pillow tools.
The subject of the research is a game application for defining image filters based on OpenCV-python.
Research methods:
Theoretical - studying the theory of image processing, finding solutions for non-trivial image processing methods, choosing software.
Empirical – testing implementation components to correct component incompatibility errors.
The result of development and implementation is presented in the form of an explanatory note to the project.
The development was carried out with the help of the PyCharm Community. UML diagrams, explanatory tables, layouts were used to create the project. The project was implemented using Python version 3.9.
The program can be run on computers with Windows 10, which have a processor with a clock frequency of at least 1.0 GHz, a volume of RAM of at least 1 GB, and a storage volume of at least 5 MB. The program also requires an Internet connection. |
uk_UA |