IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільчук, В. П.
dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2023-09-06T11:53:38Z
dc.date.available 2023-09-06T11:53:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28756
dc.description Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: В. П. Ільчук, С. О. Полковниченко. - 2-ге вид., зі змінами. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 19 с. uk_UA
dc.description.abstract Згідно з навчальним планом підготовки магістрів вивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» передбачає виконання здобувачами вищої освіти контрольної роботи, яка є обов’язковою частиною їх самостійної роботи. Мета виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» – поглибити, узагальнити та закріпити знання, які здобувачі вищої освіти одержують у процесі навчання, навчити їх працювати з науковою літературою, статистичними даними, пов’язувати теорію із практикою, сформувати вміння робити висновки, а також представляти (презентувати) свою доповідь перед аудиторією. Рівень виконання контрольної роботи повинен засвідчити засвоєння здобувачем вищої освіти теоретичних і практичних основ дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» та вміння користуватися літературними джерелами. Контрольна робота виконується у форматі тез доповіді. Тема обирається відповідно до проблеми, яку здобувач вищої освіти планує вивчати і вирішувати при написанні кваліфікаційної роботи. Підготовлені тези доповіді повинні відображати високий рівень знань з дисципліни. А тому необхідно продумати структуру викладу матеріалу, навчитись коротко розкривати зміст проблеми на основі аналізу та використання різних джерел. При цьому важливо визначити своє бачення проблеми. Контрольна робота (у форматі тез) виконується згідно з визначеними термінами. Здобувач вищої освіти допускається до іспиту тільки в тому випадку, якщо контрольна робота зарахована. У разі не зарахування контрольної роботи ЗВО повинен доопрацювати тези на основі зауважень і рекомендацій викладача. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» включають основні вимоги до написання та оформлення тез доповіді. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу