dc.contributor.author |
Стеченко, А. О.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-18T12:12:45Z |
|
dc.date.available |
2023-09-18T12:12:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28833 |
|
dc.description |
Стеченко, А. О. Медійна реклама як революційний інструмент впливу / А. О. Стеченко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : тези XII Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 травня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 549-550. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Реклама в Інтернеті в сучасну інформаційну еру набирає шалених обертів
розповсюдження, популярності та дієвості, так як доступ до комп’ютерної мережі є чи не
в кожному будинку, в той час як радіо зі сприйняттям інформації лише на слух
залишається актуальним серед покоління Х, а телебачення більш популярне серед наших
батьків (Y), які в той же час освоюють всесвітню павутину. Важелі управління світом
переходять до рук Internet Generation, дітей двохтисячних та, частково, дев’яностих, тож і
розглянути варто медійну рекламу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Медійна реклама як революційний інструмент впливу |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |