ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеченко, А. О.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-18T12:12:45Z
dc.date.available 2023-09-18T12:12:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28833
dc.description Стеченко, А. О. Медійна реклама як революційний інструмент впливу / А. О. Стеченко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : тези XII Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 травня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 549-550. uk_UA
dc.description.abstract Реклама в Інтернеті в сучасну інформаційну еру набирає шалених обертів розповсюдження, популярності та дієвості, так як доступ до комп’ютерної мережі є чи не в кожному будинку, в той час як радіо зі сприйняттям інформації лише на слух залишається актуальним серед покоління Х, а телебачення більш популярне серед наших батьків (Y), які в той же час освоюють всесвітню павутину. Важелі управління світом переходять до рук Internet Generation, дітей двохтисячних та, частково, дев’яностих, тож і розглянути варто медійну рекламу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Медійна реклама як революційний інструмент впливу uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу