dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-20T10:47:18Z |
|
dc.date.available |
2023-09-20T10:47:18Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28840 |
|
dc.description |
Лисенко, І. В. Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу / І. В. Лисенко // Бізнес аналітика: моделі, інструменти та технології : матеріали IV Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 1-3 березня 2023 р.). – К. : НАУ, 2023. – С. 451-454. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено сучасний стан розвитку цифровізації процесів маркетингу, а також певні проблеми при їх впровадженні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ : НАУ |
uk_UA |
dc.title |
Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |