dc.contributor.author |
Сябро, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-20T10:53:14Z |
|
dc.date.available |
2023-09-20T10:53:14Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28841 |
|
dc.description |
Сябро, А. В. Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж / А. В. Сябро, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 198-200. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Одним з найважливіших аспектів, який є необхідним для успішної діяльності підприємства, є наявність вже сформованого бренду і, як наслідок, завоювання лояльних споживачів. Маркетологи мріють завоювати лояльних споживачів, які будуть готові відстояти величезну чергу або пройти довгий шлях заради товарів улюбленого бренду. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Харків |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |